سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام-دوستان عزیز - برای دیدن مقاله ادامه مطلب را کلیک نمایید.برای قرار دادن عکسی که روی کامپیوتر شماست، اول باید آنرا روی اینترنت قرار بدهید(آپلود کنید) و بعد لینک آنرا بصورت عکس در وبلاگتان قرار دهید. 

آپلود: به عمل قرار دادن فایل بر روی اینترنت، آپلود میگویند. UPLOAD

یکی از سایت هایی که اجازه آپلود کردن فایل های عکس را به شما میدهید ، سایت www.Tinypic.com است . به این سایت بروید. برای پیداکردن فایلی که روی کامپیوتر شماست دکمه browse را بزنید. بعد روی فایل مورد نظرتون کلیک کنید و انتخابش کنید.


 بعد روی دکمه آپلود کلیک کنید تا فایل مورد نظر شما ، بره روی اینترنت . حالا سایت، آدرس فایل رو به شما میده . آخرین آدرس که آدرس مستقیم عکس هست رو بردارید.

حالا وارد ادیتور پرشین بلاگ بشوید و روی دکمه عکس ( ) کلیک کنید و بعد در جای آدرسی که میخواد ، آدرس عکسی را که کپی کرده اید آنجا وارد کنید و Insert را بزنید ... حالا عکس شما وارد ادیتور میشود و در وبلاگ شما دیده میشود. دقت کنید در اول آدرس ,کلمه http:// دو بار تکرار نشود.

البته از سایت http://www.shiaupload.ir/ هم میتوان استفاده نمود که به نظر بنده بهتر هم میباشد چون سایت شیعه و مذهبی هستند و هم فضای زیادی را میتوان استفاده نمود.در اینجا هم, به سایت رفته و گذینه   choose را زده و عکس را انتخاب میکنیم و بعد start uplouding را زده و اولین ادرس را کپی و ....

التماس دعا

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سید عباس موسوی مقدم::نظرات دیگران [ نظر]