سفارش تبلیغ
صبا ویژن
         
برای دیدن مقاله کاملتر همراه با تصویر اینجا را کلیک نمایید..



      
چگونه یک فایل ورد را بر روی وبلاگ قرار دهیم..

احتمالا شما با واژه " آپلود " آشنایی دارید و یا اگر ندارید حتما یکبار شنیدید ! حالا این آپلود چیست؟! 
پس بزارید با چند تا سوال و جواب به این پرسش پاسخ دهیم :
1- من فایلی دارم که می خواهم در دسترس کسانی قرار دهم ولی این فایل روی هارد من ذخیره شده است . چی کار باید کنم ؟ 
2- ایمیلی از دوستی برای من آمده بود که حاوی یه لینک بود و وقتی روی آن کلیک می کردی فایل مورد نظر دانلود می شد ! دوست من چه ترفندی به کار برده !؟ 
3- آیا می شود فایلی به اشتراک بگذارم
4- چگونه می توانم عکس ها و فایل های مورد نظر خودم رو در جایی با نام خودم آپلود کنم ؟
اینها یکسری سوالاتی است که معمولا برای کاربران مطرح می شود ، جواب تمامی این سوالات دو کلمه هست ! : " آپلود کردن " 
با این سوالات فکر کنم با کار آپلود کردن و مزایای آن آشنا شدید . حالا ممکن هست سوالات زیر برای شما پیش بیاد : 
1- چگونه باید فایل های خودم رو آپلود کنم ؟
2- چه سایتی هایی این امکان رو به من می دهند ؟
3- من وقتی وارد این سایت ها می شوم سردر گم می شوم و نمی دانم چه کار باید بکنم !؟

یکی از بهترین سایتها سایت http://up.iranblog.com میباشد . به این سایت رفته و گذینه  shooce را کلیک کرده و آدرس فایل وردی یا ... را بدهید و بعد گذینهuploading را زده و در صفحه ایی که میاید آدرس را کپی


روش دوم و بهتر (برداشت از سایت دل واره)




آپلود: به عمل قرار دادن فایل بر روی اینترنت، آپلود میگویند. UPLOAD
دوستان عزیز همانطور که میدانیم برای به اشتراک گذاری و در اختیار عموم قرار
دادن هر فایل صوتی و تصویری و سیستمی و در کل برای قرار دادن همه ی فایلها
برای دسترسی دیگران در دنیای اینترنت ما نیازمند آپلود (UpLoad) کردن آن
فایل هستیم

مثلا اگر بخواهیم تصویری را در وبسایت شخصی خود قرار دهیم یا
فایل متنی یا فیلم را برای دوستمان بفرستیم باید قبل از هر کاری آن را آپلود
کنیم

این مقدمه را عرض کردم که بگویم برای آپلود فایل ها نیازمند فضا و میزبان مناسبی هستیم که چند مزّیت داشته باشد
1. خدمات رسانی خوب و آپتایم بودن
2. راحتی و سهولت در استفاده از سیستم
3.سرعت بالا و ترافیک خوب
و...

سایت پرشین گیگ به کاربران خود 100MB فضای رایگان آپلود برای هر نوع فایلی را میدهد.












آدرس ورودی سایت:
http://www.persiangig.com/

در قسمت درباره ما این چنین میخوانید:

پرشین گیگ بزرگترین سرویس دهنده فضای وب فارسی (هاستینگ) است.
اگر از قدیمیتر ها و حرفه ای های وب بپرسید، پی جی را مخزنی آنلاین، مطمئن و
سریع برای فایل ها و اطلاعات شان معرفی خواهند کرد.
به هر حال گروه حرفه ای هستید یا از قوم قدیمی ها، پرشین گیگ خانه ای برای
شماست؛ خوش آمدید.
تاسیس پرشین گیگ در زمانی خاص روی داد؛ تعداد کاربران اینترنتی به سرعت رو
به افزایش بود، حرفه ای ها و وب-کارها مشغول تولید محتوای آموزشی در
اینترنت بودند، و وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی در اوج محبوبیت بود. در آن
شرایط، موانعی نیز وجود داشت؛ نبود سرویس فضای رایگان وب برای کاربران
فارسی زبان از مهمترین این موارد بود.
با راه اندازی سایت پرشین گیگ در بهمن ماه ????، بنای سرویس قدرتمند و
رایگان فضای وب فارسی گذاشته شد. در مدت کوتاهی دعوت نامه های پرشین گیگ
دست به دست بین کاربران اینترنت پخش می شد. مدیر پرشین گیگ یکی یکی، و
کاربران عزیزمان دسته دسته متخصصین و وبلاگ نویسان را به عضویت دعوت می
کنند.
اکنون پس از گذشت چندین سال از راه اندازی و سرویس دهی سایت، یک خبر مهم
برای کاربران و دوستداران سایت داریم:

- با راه اندازی «سرویس وب سایت» پرشین گیگ،
اکنون همه کاربرانمان می توانند صاحب یک وب سایت شخصی شوند.

به کاربران حرفه ای و با استعداد سایت خسته نباشید و دست مریزاد می گوییم؛
اگر کمبودی را در سرویس های وب فارسی احساس می کنید و راه حل مفیدی برای آن
دارید، همچون گذشته پرشین گیگ آماده است از ایده های شما حمایت کند.


سایت پرشین گیگ اعتقاد دارد که در این محیط که نام آن نیز
از نام فارسی گونه ی  پرشین گرفته شده جز ایرانیان خوب و پاک فعالیت نکنند و
به همین دلیل عضویت در این سایت را با داشتن دعوتنامه از اعضای آن ممکن
ساخته است


در مجموع خدمتی خوب و شایسته تقدیر است با سرعتی خوب و آپتایمی مناسب
پیشنهاد میکنم حتما عضو شوید و از امکانات رایگان آن برخوردار شوید
در ضمن فراموش نشود امکان وب نویسی در خود سرویس هم موجود بوده و دامین www.yourname.persiangig.comبه شما اعطا میگردد

تذکر مهم :دوستان عزیز ثبت نام با دعوت نامه در حال حاضر لغو شده و ثبت نام برای عموم آزاد است

التماس دعا

 



و در آخر گذاشتن عکس و ... در وبلاگ


 در صفحه نویسندگان ,یادداشت جدید را آورده و بر روی گذینه  که عکس کوه داره کلیک کرده (عکس زیر  اشتباهه و وقت درست کردنش رو نداشتم آیکون بغلیش رو بزنید ) و همان آدرسی را که از سایت گرفته ایم وارد میکنیم



  • کلمات کلیدی : آموزشی

  • نوشته شده توسط :گروه کلام مؤسسه امام خمینی (ره) وروددی 88::نظرات دیگران [ نظر]